.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی همانند هفته‌های گذشته در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش شمال نیوز:جعفر محمدنژاد اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی همانند هفته‌های گذشته به‌منظور جلوگیری از بروز ترافیک در روزهای پایانی هفته جاری در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه مازندران اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز چهارشنبه 30 تیر تا ساعت 24 روز جمعه یکم مرداد ماه امسال از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است، که البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه 30، پنج‌شنبه 31 تیر و جمعه یکم مرداد ماه امسال از این محور ممنوع اعلام شده است.

محمدنژاد به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان اشاره کرد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه یکم تا ساعت 2 بامداد روز شنبه دوم مرداد ماه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه یکم تا ساعت 2 بامداد روز شنبه دوم مرداد ماه امسال از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی یادآور شد: همچنین تردد تمامی تریلر به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه 30 تیر و جمعه یکم مرداد ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران، تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مازندران عادی و روان بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

محمدنژاد در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.